Camino - Sobotín 2021

01.11.2021

Název Camino nejspíše neslyšíte poprvé. Je to víkendová akce pro mladé na druhém stupni ZŠ, která má v našem děkanátu již několikaletou tradici. První Camino proběhlo už v roce 2014!

Po loňské "covidové pauze" jsme letos akci zase rozjeli a můžeme říct, že u dětí měla úspěch. Přihlásilo se jich totiž 30! Víkend jsme strávili na faře v Sobotíně. Program byl spojen se svatým Františkem z Assisi, nechybělo překupování látek, noční hra, ale ani modlitba nebo mše svatá sloužená v jeskyni. Děkuji týmu animátorů - Kačce, Tomovi, Honzovi, Jiřince, Kájovi, Aničce, Adamovi, Marušce, Anežce i otci Berkovi za pomoc s programem i vařením. A samozřejmě taky děkujeme účastníkům, že jste nezůstali doma "za pecí" a přijeli jste za dobrodružstvím! Díky vám všem byla na Caminu skvělá přátelská atmosféra :)

Přejeme vám pevné zdraví a dá-li Pán, tak se uvidíme zase na příštím Caminu! A nezapomínejme se modlit za ukončení covidové pandemie, ať akce mohou probíhat, tak jak tomu bylo v předešlých letech :)

Za tým animátorů Marie Schubertová

JAK PROBÍHALO CAMINO "OČIMA ÚČASTNÍKŮ":

Camino je super akce, na které jsem se mohla odreagovat a seznámit se s novými lidmi a setkat se s kamarády, se kterými jsem se dlouho neviděla. Celý program mě bavil, odnesla a jsem si hodně zážitků, ať je to od běhání venku kolem půlnoci, kdy jsme všichni byli ospalí, až po krásnou mši v jeskyni. Sice občas jsem byla zmrzlá nebo unavená, ale byla jsem spokojená. Moc mě bavilo zpívání v kapli a uvědomování si, že tady je moje místo. Děkuji moc a budu se těšit zase na další Camino.
Katarina Hlavová

Vše začalo v pátek kdy jsme přijeli a postupně se seznámili se. Téma bylo o svatém Františkovi z Assisi. Po večeři jsme hráli hru, ve které jsme měli za úkol nasbírat co nejvíce peněz na šaty pro všechny dámy z Assisi a poté jsme šli spát. Ve 24:00 přišli vedoucí s tím, že je noční hra. Pak nás i se svatým Františkem zajali a spali jsme ve vězení. František měl sen ve kterém mu Bůh řekl oprav můj dům. Ráno nás otec svatého Františka vykoupil z vězení. Potom se ale pohádal s Františkem a vyhodil nás a my jsme s dobrými lidmi museli vyměňovali různé věci, hlavně jídlo, abychom něco měli. Po obědě jsme stavěli domečky. A poté jsme ve skupinkách měli duchovní rozhovor. Pak byla mše svatá. A pak jsme šli poslepu, jeden se skupinky viděl a klepal na ramena podle toho na jakou stranu jsme měli jít, došli jsme ke svatému Františkovi který nám dal požehnání. Na závěr jsme poděkovali Bohu za celé Camíno a šli jsme spát. Ráno byl úklid a odjezd. Toto Camíno bylo skvělé a těším se na další.
Tom Donoval

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky