Exodus - víkend pro středoškoláky

25.02.2018

23. - 25. 2., Šumperk

Na Exodus jsem jela s očekáváním víkendu stráveného s přáteli, kteří sdílejí stejné hodnoty. Nečekala jsem však, že budu mít možnost poznat je i z jiné strany, než s jakou se setkávám v běžném životě. Měla jsem obavu, že se neodprostím od všedních starostí. Hned při prvním setkání v modlitbě mě naplnil klid. Cítila jsem, že mohu být otevřená a mé názory budou respektovány. Atmosféra celého víkendu se nesla ve velmi milém, přirozeném a pohodovém duchu. Program byl skvěle připravený a nechyběly ani zajímaví hosté. Celým setkáním nás doprovázel otec Jaroslav, salesián z Prahy, se kterým jsem měla možnost promluvit si o tom, co právě prožívám. Byl velmi otevřený, přátelský a velmi rychle se mezi nás, mladé lidi, adaptoval. Navštívil nás také Ondřej Dědič, který pro nás měl nachystanou diskutabilní přednášku. Měli jsme také prostor sdílet se v menších skupinkách a poznat se tak více. Děkuji především organizátorům, kteří pro nás tento společný čas připravili. Na tento víkend budu vzpomínat i skrz poznání sama sebe a upevnění mé víry.
                                                                                                                               Anna Žůrková

Fotky z víkendu naleznete zde

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky