Camino - podzim 2018

11.11.2018

     Dne 9. 11. 2018 jsem se zúčastnila akce pro mládež - Camino.
     Nejela jsem poprvé, proto jsem se hrozně moc těšila. Na vedoucí, kamarády, nové přátelé a spoustu zážitků. Kolem 17:00 jsme se začali pomalu scházet na farním středisku v Šumperku. Některá přivítání byla bouřlivá, jiná trošku zdrženlivější. Hlavně těch, co Camino absolvovali poprvé.
     Začínali jsme Mší svatou v kostele. Poté už nás čekalo jedno velké dobrodružství. Vedoucí si pro nás připravili detektivní hru. Přímo před námi se odehrála vražda Ivanky. Rázem jsme se proměnili na detektivy a v týmech jsme hledali vraha. Pátrali jsme po důkazech, vyslýchali svědky a řešili úkoly.
     Celý víkend se nesl v tématu Společenství. Sama za sebe můžu říct, že jsem si víkend moc užila. Vidět po dlouhé době všechny kamarády, poznat nové přátele z jiných farností mě naplnilo.
     V neposlední řadě, bych moc chtěla poděkovat všem vedoucím, kteří ve svém volném čase se nám věnovali, starali se o nás, uvařili a vymysleli program.
     A zároveň bych chtěla pozvat ty, kteří se odhodlávají zúčastnit se Camina. Přijď mezi nás. Jsme bezva parta. Já sama jsem zde našla úžasnou kamarádku a na Camino už jezdíme spolu. A taky jsem tam kdysi jela poprvé a sama. Už se těším na jarní Camino.

Lucie Hetmánková

    Druhý listopadový víkend se na farním středisku v Šumperku uskutečnila akce CAMINO pro mládež 2. stupně základních škol. Tématem bylo Společenství a sešlo se nás více než 20.
    V pátek večer jsme se stali očitými svědky závažného trestného činu (samozřejmě předem připraveného a zinscenovaného), který zahájil celovíkendové "vyšetřování". Navštívili jsme rodinu i přátele oběti, abychom získali co nejvíce informací a mohli vypátrat vraha, což se nám nakonec podařilo. Během toho jsme nevynechali plno her a různých aktivit. Náš pobyt byl zakončen mší svatou v kostele sv. Jana Křtitele.
     Všichni jsme si to moc užili a poznali nové kamarády. Největší "dík" ale patří všem organizátorům.

Daniela Kotrlá
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky